Esti fotó séta: Sváb-hegyi hangulat

mybudapest 2012.10.29. 16:29

A fotózás egyik szépsége, hogy elindulunk egy téma után aztán az élet vagy az időjárás percek alatt felülírja. Én például panorámát fotózni indultam, amikor 10 perccel a cél előtt szitáló esővel kevert köd ült a semmiből a városra. A dolog annyira reménytelenné vált, hogy nem csak a várost nem lehetett látni, de még a fények sem derengtek át az egybefüggő szürkeségen. Szerencsére ez a fotózás másik szépsége, hogy ha bezáródik egy ajtó, kimászol az ablakon... én pedig belevetettem magam a ködös svábhegyi estébe:

IMGP9838 copy.jpg

IMGP9840 copy.jpgIMGP9862 copy.jpg

Különösen hálás téma volt a fogaskerekű vonala, az egymással keveredő hideg és meleg fények miatt:

IMGP9853 copy.jpgIMGP9841 copy.jpgIMGP9844 copy.jpgIMGP9865 copy.jpgIMGP9868 copy.jpg

Sajnos egy fél óra után az eső szitálásról zuhogásra váltott, és a gép is egyre nehezebben bírta a vizet így kénytelen voltam elcsípni egy buszt. Természetesen mire leértem a városba, újra elállt az eső :)

IMGP9872 copy.jpg

IMGP9855 copy.jpg

Címkék: budapest utca bkv város street vonat vasút buda épület fogaskerekű urbanista XII. kerület

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mybudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr424877277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása